05 november 2020
09:30
10:45
Op 5 november is er een algemene (digitale) informatiebijeenkomst. Hier krijg je antwoord op de vraag wat de komst van de buurtteams betekent voor jouw werk.
Voor wie?
Voor alle professionals die werken bij de meldpunten woon- en zorgoverlast, het AcVz, de politie, Veilig Thuis, Gecertificeerde instellingen, GGZ, Specialistische Jeugdhulp, Aanbieders Maatschappelijke Opvang en Beschermd Wonen en de Centrale Toegang en te maken krijgen met de nieuwe buurtteams en met hen gaan samenwerken.
Inhoud
Tijdens de informatiebijeenkomst staan de volgende vragen centraal:
Afgelopen jaar hebben collega’s in het verbond van 100 geoefend, geleerd en geëxperimenteerd met de principes van het werken in een buurtteam om zo vanuit de praktijk input te leveren aan de toekomstige Buurtteams. Tijdens het tweede deel van deze bijeenkomst delen zij hun ervaringen.
Deelnemen
We vragen je vooraf aan te melden voor de informatiebijeenkomst. Aanmelden kan via het aanmeldformulier. De bijeenkomst is via Zoom, na aanmelding ontvang je in een bevestiging per e-mail de link om deel te nemen.