Samen werken aan een rookvrij Oud-Noord
In Oud-Noord loopt de “Wijkaanpak Stoppen met Roken” om bewoners te ondersteunen bij een rookvrij leven. Er zijn al mooie resultaten: circa 70 bewoners zijn inmiddels gestopt met roken.
In deze nieuwsbrief:
Training welzijnsprofessionals: tien sociaal werkers leerden motiverend gesprek voeren over stoppen met roken.
Toeleiding naar hulp: 170 bewoners kregen ondersteuning op maat.
Rookvrij Ambassadeurs: vijf bewoners worden getraind om anderen te motiveren.
Ikstopnu-bus op 17 mei: informatie en activiteiten op het Buikslotermeerplein.
De nieuwsbrief is in deze bijlage te vinden: